OPĆI UVJETI KORIŠTENJA – nameter.si

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA

SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI IN SPLETNE TRGOVINE nameter.si

  1. Uvodne določbe

Splošni pogoji uporabe opisujejo delovanje spletne strani in spletne trgovine www.brillbird.si (v nadaljevanju: spletna stran), določajo pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca ter upravljavca spletne strani in spletne trgovine, urejajo pa tudi poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Uporabnika spletne strani oz. kupca zavezujejo na dan uporabe spletne strani oz. na dan oddaje spletnega naročila, veljavni in na spletni strani objavljeni Splošni pogoji uporabe. Kupec je na splošne pogoje poslovanja opozorjen pred oddajo naročila in mora pred oddajo naročila potrditi, da je seznanjen z njihovo vsebino.

Osebna izkaznica upravljavca spletne strani oz. prodajalca:

Upravljavec spletne strani:

Naziv: KDI d.o.o., Ilčeva ulica 9, 2250 Ptuj (v nadaljevanju: upravljavec oz. prodajalec)
Skrajšana firma: KDI d.o.o.
Naslov: Ilčeva ulica 9, 2250 Ptuj
E-pošta: info@nameter.si
Telefonska številka: +386 (0) 31 366 390
Matična številka: 6400477000
Davčna številka: SI68058129
Datum vpisa v poslovni register: 01.07.2013
Poslovni računi in banka: SI56 0400 0027 6855 110 (odprt 29.3.2022 pri NOVA KBM d.d.)
Upravljavec je vpisan v register za opravljanje dejavnosti opredeljene s številko 47.910 (Trgovina na drobno po pošti ali po internetu).

  1. Pogoji za uporabo

Z uporabo spletne strani in oddajo naročila oz. nakupom v spletni trgovini se uporabnik strinja s pogoji njene uporabe. Če se uporabnik s splošnimi pogoji uporabe ne strinja, mu upravljavec odsvetuje uporabo spletne strani in nakup v spletni trgovini. Upravljavec spletne strani si pridružuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Za uporabnika veljajo pogoji objavljeni na dan uporabe spletne strani oz. oddaje naročila oz. nakupa v spletni trgovini.

Pregledovanje in prebiranje vsebin je dovoljeno samo za osebno uporabo. Noben element na spletni strani ne sme biti uporabljen v komercialne namene brez pisnega soglasja upravljavca. Vsebine spletne strani ni dovoljeno zbirati v kakršnihkoli podatkovnih bazah, prav tako je tudi ni dovoljeno objavljati v kakršnikoli obliki na drugih mestih brez pisnega soglasja upravljavca.

  1. Vsebina spletne strani

Spletna stran je namenjena:

  • predstavitvi upravljavca spletne strani, njegovih dosežkov, celotne kariere in sponzorjev,
  • predstavitvi motorja in opreme, ki ju upravljavec uporablja,
  • predstavitvi in prodaji izdelkov upravljavca uporabnikom oz. kupcem,
  • informacijam o možnostih plačila,
  • informacijam o kontaktnih podatkih,
  • informativnim vsebinam,
  • informacijam o posebnih ponudbah in akcijah,
  • informacijam o dogodkih,
  • povezavi do družbenih omrežij in možnosti deljenja objav na družbenih omrežjih ali pošiljanja po elektronski pošti,
  • drugim vsebinam.

  1. Vrste uporabnikov

Obiskovalec spletne strani, ki zgolj pregleduje vsebine spletne strani, ima status gosta. S tem statusom lahko pregleduje vse informativne vsebine na spletni strani.

Obiskovalec spletne strani se lahko na spletni strani tudi registrira. Postopek registracije poteka preko spletne trgovine in sicer tako, da obiskovalec vpiše svoje osebne podatke (ime, priimek, telefonsko številko, elektronski naslov) in si izbere svoje uporabniško ime. Geslo za prijavo  prejme uporabnik na svoj elektronski naslov po potrditvi prijave. Geslo je tajno in je znano samo uporabniku, ki ga je tudi dolžan varovati pred neupravičeno uporabo.

Nakup v spletni trgovini lahko opravita tako gost kot tudi registriran uporabnik.

Če želi uporabnik kadarkoli katerega od osebnih podatkov zamenjati, mora zahtevek za zamenjavo podatka poslati na info@nameter.si O spremembi podatka bo uporabnik obveščen na elektronski naslov. Sprememba bo izvedene tekom dneva ali najpozneje naslednji dan.

Posredovani osebni podatki, se bodo uporabili samo za namen za katerega so bili posredovani (izvedba spletnih nakupov v spletni trgovini). Za druge namene se bodo uporabili le, če bo uporabnik to ob prijavi posebej označil (namen informiranja, komercialni nameni). Glede roka hrambe posredovanih osebnih podatkov in pravic uporabnika v zvezi z varstvom osebnih podatkov se uporabljajo pravila opisana v Politiki zasebnosti.

  1. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov

Upravljavec spletne strani se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov te spletne strani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter drugimi zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

Upravljavec bo obdeloval podatke le za namene za katere so bili zbrani:

  • kontaktiranja uporabnika za potrebe izvedbe naročila oz. nakupa in morebitna dodatna pojasnila ob naročilu,
  • za dostavo naročila,
  • za izdajo računa,
  • za izvajanje funkcije shranjevanja priljubljenih artiklov na uporabniškem profilu uporabnika,
  • za izvedbo nakupa v spletni trgovini,
  • za uveljavljanje garancij.

Upravljavec bo obdeloval navedene osebne podatke za druge namene, pod pogojem, da je uporabnik za takšne druge namene obdelave podatkov podal pisno soglasje:

  • profiliranje uporabnikov za pripravo prilagojenih ponudb blaga in storitev prek uporabe e-pošte, SMS, MMS, telefona ali klasične pošte,
  • za neposredno trženje glede ponudb blaga in storitev, akcijskih prodajah, ugodnostih, ter
  • obveščanje o drugih spremembah oz. novostih, izvajanje tržnih raziskav o kvaliteti izdelkov in storitev ter potrebah po dodatnih storitvah.

Upravljavec bo osebne podatke obdeloval do izpolnitve namena za obdelavo oziroma v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov. Osebni podatki, ki so pridobljeni na podlagi soglasij, se hranijo do preklica soglasja. Kadar pa je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom, upravljavec osebne podatke hrani v skladu z zakonsko zahtevo. Več glede obdelave osebnih podatkov si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Upravljavec zbira osebne podatke tudi ob obisku njegove spletne strani in spletne trgovine, preko piškotkov, za namene zagotavljanja določenih funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletne strani in spletne trgovine ter štetja uporabnikov na spletni strani. Več glede uporabe piškotkov si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Upravljavec se v skladu zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom. Podatke bo upravljavec uporabljal izključno za komunikacijo z uporabnikom. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Več o varstvu osebnih podatkov in o pravicah uporabnika si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

  1. Pravice in obveznosti upravljavca spletne strani

Upravljavec se zavezuje, da bo uporabniku vedno zagotovil naslednje in

formacije:

  • identiteto podjetja,
  • kontaktne naslove (e-pošto, telefonsko številko),
  • ažurne informacije o ponujenih produktih (dostopnost, bistvene lastnosti, pogoje dostave),
  • vse cene bodo jasno in nedvoumno določene,
  • iz njih bo razvidno ali že vsebujejo davek in kakšni so stroški dostave,
  • časovno veljavnost akcijske ponudbe,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno s kontaktnimi podatki.

Upravljavec spletne strani ne zagotavlja točnosti podatkov na spletni strani, se pa zavezuje podatke ažurirati in spreminjati pogosto in hitro. Upravljavec ne odgovarja za vsebino zunanjih spletnih strani, do katerih lahko uporabnik pride preko objavljenih povezav.

Upravljavec ima pravico vstopiti v stik z uporabnikom, če se uporabnik s tem izrecno strinja, če je to potrebno zaradi izvedbe naročila ali poslanega vprašanja, če za to obstaja drug upravičen interes upravljavca, ali če tako določa zakon.

  1. Ponudba v spletni trgovini

Oznaka NOVO na izdelku pomeni, da je izdelek na novo dodan v ponudbo na spletni strani. Ta oznaka velja 1 mesec oz. maksimalno 2 meseca od prve objave izdelka v spletni trgovini,

Oznaka SALE oz. RAZPRODAJA na izdelku pomeni, da je izdelek znižan in ima ceno nižjo od spletne cene. Redna cena je navedena zraven nove znižane cene. Veljavnost znižane cene je objavljena v opisu akcijske ponudbe ter velja v času trajanja akcije oz. do razprodaje zalog.

  1. Naročilo v spletni trgovini

Kupoprodajna pogodba je sklenjena med prodajalcem in kupcem v spletni trgovini v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo s katerim potrdi prejem naročila. S tem trenutkom postanejo fiksne vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, in veljajo za obe pogodbeni stranki. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v elektronski obliki in se shrani na strežniku prodajalca.

Kupec je oseba, katerega podatki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupec za potrebe nakupa prodajalcu posreduje naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,
  • država,
  • naslov,
  • poštna številka,
  • mesto,
  • e-naslov,
  • telefonska številka.

Kadar kot kupec nastopa pravna oseba, je potrebno vpisati poleg prej navedenih podatkov še firmo pravne osebe ter davčno številko.

Po oddaji naročila in plačilu s plačilno oz. kreditno kartico v spletni trgovini, kupec prejme obvestilo na svoj elektronski naslov, da je naročilo sprejeto. V primeru plačila na račun prodajalca po predračunu, kupec prejme elektronsko sporočilo o sprejemu naročila po prejemu plačila na račun prodajalca.

Uporabniku, ki se na spletni strani prodajalca registrira, so ves čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Prodajalec prejeto naročilo pregleda, preveri zalogo in dobavljivost artiklov iz naročila. Nato prodajalec naročilo potrdi oziroma zavrne, če artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročila s strani prodajalca, naročilo kupca preneha veljati.

Prodajalec kupca obvesti o predvidenem roku dobave artiklov. Prodajalec lahko, za potrebe preverjanja podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je vpisal pri naročilu. Če je rok dobavne zelo dolg in kupec ne želi čakati tako dolgo, lahko to sporoči prodajalcu na elektronski naslov info@nameter.si.  Prodajalec bo na željo kupca ta artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu že vplačana sredstva. Odstop od naročila za posamezni artikel ne vpliva na naročilo preostalih artiklov, razen, če kupec izrecno zapiše, da odstopa od celotnega naročila v skladu s pravico do odstopa, ki je urejena v teh Splošnih pravilih.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedostopnosti artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

Prodajalec v določenem roku naročene artikle pripravi za pošiljanje, jih odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V elektronskem sporočilu prodajalec kupca ponovno seznani s pravico odstopa od pogodbe, kje so dodatna pojasnila, kontaktne informacije prodajalca za primer zamude pri dostavi artikla in kako ravnati v primeru pritožbe.

Kupec mora pravočasno obvestiti prodajalca o vsaki spremembi svojih podatkov in o morebitnem preklicu naročila, na telefonsko številko +386 (0)31 366 390 ali po e-mailu na naslov info@nameter.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Sklenjena pogodba bo shranjena pri podjetju in dostop do nje bo možen z zahtevo, ki jo uporabnik pošlje na elektronski naslov ponudnika info@nameter.si.

Pogodbo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.

  1. Plačilo

Prodajalec omogoča v spletni trgovini plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico ali z nakazilom na račun prodajalca KDI d.o.o. po ponudbi oz. predračunu, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov.

Plačilo s kartico:

Kupec opravi plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico preko plačilnega sistema Stripe, ki zagotavlja varno plačilo. Plača lahko z debetno ali kreditno kartico (MasterCard, Visa ali American Express). Pri plačilu s kartico se ne obračunajo dodatni stroški.

Po izbiri načina plačila s kartico vnesite zahtevane podatke:

  • številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice),
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani),
  • veljavnost kartice (mesec in leto).

Kupec mora biti ista oseba kot je imetnik plačilne oz. kreditne kartice.

Po uspešnem vnosu podatkov in končanem nakupu vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava…). V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo, ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.

Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Potrditev naročila in plačila prejme kupec na svoj elektronski naslov, skupaj z obvestilom o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec prejme natisnjen račun na katerem je navedena razčlenjena cela in vsi stroški v zvezi z nakupom, ob dobavi izdelka.

V primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila nas obvestite s poslanim elektronskim sporočilom po elektronski pošti na naslov info@nameter.si.

Plaćanje putem predračuna

Kupec lahko plačilo opravi z nakazilom na TRR št. SI56 0400 0027 6855 110 po ponudbi oz. predračunu, ki ga prejme na svoj elektronski naslov. Kot referenco pri plačilu vnese ID naročila. Naročilo bo obdelano in odposlano šele po prejemu plačila na naš bančni račun prodajalca, zato se lahko pri tem načinu plačila proces dostave podaljša za kakšen dan ali dva.

  1. Izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži račun. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

A picture containing text

Description automatically generated

  1. Cene

Krajši opis posameznega blaga je naveden v spletni trgovini. Vse cene so v evrih. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga, ki se plača dodatno. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Navedene cene veljajo samo za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v trgovini.

Prodajalec si prizadeva zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupca o tem obvestil in kupcu omogočil odstop od nakupa oz. mu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti in kuponi oz. promocijske kode se ne seštevajo.

Denarna sredstva, ki so bila vplačana za darilne bone in na predračun, se ne obrestujejo. Darilnega bona ni možno menjati za gotovino.

  1. Koda za popust oz. kupon

Koda za popust oz. kupon je časovno omejen in kupcu prinaša različne ugodnosti pri nakupu. Aktivno kodo lahko kupec prejme na svoj elektronski naslov, v medijih, oglasnih sporočilih ali na spletni strani prodajalca.

Kodo kupona lahko kupec uporabi le enkrat. V primeru, da pri naročilu uporabi kodo in nato naročilo prekliče, kupec ni upravičen do nove ugodnosti na podlagi te kode.

Kupec vnese kodo kupona v košarici pri obdelavi naročila in pritisne gumb unovči kupon. Vrednost kode za popust se avtomatično odšteje od cene naročila, kar je razvidno iz povzetka. Poravnati je potrebno razliko, ki je razvidna iz povzetka naročila. Kombinacija različnih ugodnosti (več kod oz. kuponov), znotraj istega naročila, ni mogoča. Kupec z nakupom nadaljuje tako, da pritisne gumb nadaljuj na blagajno, kjer v naslednjem koraku vpiše svoje osebne podatke, izbere način plačila, sprejme splošne pogoje in politiko zasebnosti ter pritisne gumb »kupite sedaj«.

  1. Strošek dostave

Za artikle, ki jih v določenem trenutku ni na zalogi, se dobavljivost poveča. Artikel bo prodajalec takoj naročil pri svojih dobaviteljih in naročilo kupca odelal in dostavil takoj, ko artikel prejel na zalogo. V primeru, da je bilo naročenih več artiklov, se lahko vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno pozneje), glede na zaloge artiklov v skladišču. Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x).

Strošek dostave je odvisen od velikosti paketa. O višini stroška dostave bo kupec obveščen v procesu oddaje spletnega naročila. Poštnina je brezplačna za naročila nad 50,00 EUR (kraj dostave v Sloveniji).

Prodajalec se trudi, da bi artikli, ki so bili naročeni, kar se da hitro dosegli kupce. Za dostavo prodajalec uporablja Pošto Slovenije in DPD, DHL. Prodajalec si pridržuje pravico ibrati tudi drugo vrsto dostave, če bo s tem zagotovil hitrejšo in kvalitetnejšo dostavo. Dostavljavec naročene artikle dostavi na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. V primeru, da kupec paketa ne more sprejeti, ga lahko prevzame tudi kasneje, na najbližji Pošti Slovenije oz. bencinskem servisu ali peketomatu. Pri nakupo z opcijo plačilo po povzetju se obračuna provizija v višini 1,40€ ne glede na znesek nakupa.

  1. Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Pordajalec ima z banko sklenjeno pogodbeno razmerje in ima na svoji spletni strani integriran vmesnik Stripe, ki skrbi za varno izvedbo plačil v spletni trgovini. Za varnost in kodiranje podatkov preko sistema Stripe se uporablja 128-bitni SSL varnostni protokol, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in mora sam poskrbti za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju KDI d.o.o. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

  1. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik je fizična oseba, ki kupi artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Kupec, ki je v vlogi potrošnika, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov odstopi od pogodbe, brez navedbe razlogov za svojo odločitev. Svoj odstop mora sporočiti prodajalcu na e-naslov: info@nameter.si, tako, da izpolni in pošlje obrazec za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu artikla. Ta pravica ne velja v primeru nakupa s strani samostojnega podjetnika ali pravne osebe. Ti lahko svoje pravice uveljavljajo v okviru garancije.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne prodajalcu po pošti na naslov skladišča:

KDI d.o.o. (NAMETER.SI)

Ilčeva ulica 9

2250 Ptuj

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnika pri vračilu artikla bremeni strošek vračila artiklov (strošek poštnih storitev). Potrošnik mora artiklu, ki ga želi vrniti priložiti obrazec o odstopu od pogodbe in kopijo računa ter ga poslati na naslov KDI d.o.o., Ilčeva ulica 9, 2250 Ptuj, s pripisom NAMETER.SI.

Potrošnik lahko vrne prodajalcu le neuporabljen in nepoškodovan artikel, v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, iz razlogov, ki niso na strani potrošnika.

Potrošnik si sme artikel ogledati in ga preizkusiti v obsegu, ki je to nujno potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Potrošnik odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti artikla, ki je posledica njegovega ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev ustreznosti artikla.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar je predmet pogodbe artikel, ki je bil izdelan po naročilu in navodilih potrošnika, ki ni primeren za vračilo zaradi svoje narave ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo kupnine za artikle, ki so predmet odstopa od pogodbe, bo prodajalec izvedel takoj po prejemu vrnjenega artikla. Prodajalec vrne prejeto kupnino potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je potrošnik uporabil kodo oz. kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošnik prejme vračilo le vplačanega zneska. Pri tem se darilni bom pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku v obliki darilnega bona, morebitna razlika v ceni artikla, ki je bila vplačana, pa se vrne potrošniku.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

  1. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna v garancijskem roku, ob upoštevanju navodil na garancijskem listu, ter ob predložitvi računa.

Garancijo lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu na e-naslov:info@nameter.si, tako, da izpolni in pošlje Obrazec za uveljavljanje garancije ter mu priloži račun.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

  1. Stvarne napake

Stvarne napake na prevzetem artiklu lahko potrošnik uveljavlja po veljavnih določilih Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.

Kupec mora prodajalca v predpisanem roku obvestiti o stvarni napaki na v naprej pripravljenem obrazcu, z natančnim opisom le-te, s priloženim računom in prodajalcu omogočiti pregled artikla.

  1. Pravice in obveznosti uporabnika portala

Uporabnik je dolžan vnašati svoje resnične podatke v postopku oddaje naročila in registracije na spletni strani preko kontaktnega obrazca.

Uporabnik ne sme nepooblaščeno objavljati vsebin te spletne strani na drugih spletnih straneh. Za objavo potrebuje pisno dovoljenje upravljavca spletne strani. Prav tako je strogo prepovedano nepooblaščeno kopiranje grafičnih elementov te spletne strani, vključujoč logotip upravljavca.

Uporabnik se zavezuje, da storitev ne bo uporabljal v nasprotju z veljavno zakonodajo in da ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin.

  1. Komunikacija

Z uporabnikom sme upravljavec stopiti v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če poda uporabnik za to izrecno soglasje ali je to potrebno za izvedbo naročila oz. za odgovor na podano vprašanje.

Uporabnik lahko v postopku registracije ali pri oddaji naročila, prostovoljno označi ali želi prejemati e-novice in/ali promocijska sporočila s strani upravljavca. Svojo privolitev lahko kadarkoli prekliče s poslanim sporočilom na e-naslov info@nameter.si.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti kot takšne tudi označene, prav tako pa morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo upravljavec dosledno spoštoval.

  1. Pritožbe

Upravljavec oz. prodajalec je vzpostavil učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ki jih lahko kupci oz. uporabniki naslovijo na elektronski naslov info@nameter.si ali po pošti na naslov:

KDI d.o.o.

Ilčeva ulica 9

2250 Ptuj

Postopek za oddajo pritožb je zaupen. Upravljavec oz. prodajalec mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga sproti obveščati o poteku postopka s pritožbo.

Upravljavec oz. prodajalec si prizadeva, da se morebitni spori z uporabnikom rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Navedena ureditev je skladna z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktivo 2009/22/ES.

  1. Avtorske pravice

Upravljavec spletne strani si v celoti pridružuje avtorske in druge pravice intelektualne lastine za vsebine spletne strani v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP). Vsakršno nepooblaščeno kopiranje, objavljanje, reproduciranje, distribuiranje ali drugačno uporabljanje vsebin iz te spletne strani, ki ni v skladu s temi splošnimi pogoji, je strogo prepovedano ter bo sodno preganjano.

  1. Omejitev in izključitev odgovornosti

Upravljavec spletne strani in spletne trgovine si vas čas prizadeva uporabnikom zagotoviti nemoteno uporabo spletne strani in spletne trgovine. Iz tehničnih razlogov, zaradi potreb vzdrževanja ali zamenjave opreme, si upravljavec spletne strani pridržuje pravico do krajših prekinitev dostopnosti do spletne strani in/ali spletne trgovine. Odgovornost upravljavca in njegovih pogodbenih izvajalcev za kakršnokoli škodo ali neprijetnosti, ki bi zaradi tehničnih razlogov nastale uporabniku, zaradi prekinitve delovanja oziroma motenega dostopa do spletne strani, je v celoti izključena.

Upravljavec spletne strani ne odgovarja za morebitne napake ali zlorabe, ki so posledica uporabe storitve spletnega naročila na neustrezno zavarovanem uporabnikovem računalniku.

Upravljavec spletne strani si ves čas prizadeva za kakovost, pravilnost in ažurnost storitev in informacij. Odgovornost upravljavca spletne strani in njegovih pogodbenih izvajalcev za škodo (neposredno ali posredno) ali neprijetnosti, ki bi uporabniku nastanejo zaradi morebitnih napačnih, pomanjkljivih ali kakorkoli drugače neustreznih podatkov oziroma storitev, je v celoti izključena. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnoti izdelka.

Če uporabnik ugotovi, da so na spletni strani nepravilnosti, lahko o tem obvesti upravljavca na e-naslov info@nameter.si. 

Upravljavec in uporabnik drug drugemu ne odgovarjata za kakršnokoli škodo, zamudo ali neskladnost ravnanja s temi splošnimi pogoji, ki so posledica višje sile ali naklepnega ravnanja tretjih oseb.

Vsi uporabniki se zavedajo, da vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Upravljavec ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabniku se priporoča, da si zagotovi ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) med uporabo spletne strani.

  1. Podpora uporabnikom

Upravljavec spletne trgovine nudi podporo uporabnikom v primeru tehničnih težav, preko:

  • elektronskega naslova: info@nameter.si

ob delavnikih (od ponedeljka do petka) med 07.00 in 16.00 uro.

  1. Prenehanje delovanja in uporabe spletne strani

Upravljavec si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. Upravljavec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

  1. Končne določbe

Vsakokratno veljavni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.nameter.si. Enako velja za vse morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih splošnih pogojev.

Upravljavec si pridružuje pravico kadarkoli spremeniti splošne pogoje. Obveznost obvestila o spremembi je izpolnjena z objavo splošnih pogojev na spletni strani. Sprememba splošnih pogojev stopi v veljavo z dnem objave, razen če veljavni predpisi določajo drugače.

V kolikor se uporabnik s spremenjenimi ali dopolnjenimi splošnimi pogoji ne bi strinjal, mora takoj prenehati uporabljati spletno stran, sicer še šteje, da s spremembo splošnih pogojev soglaša.

Ti splošni pogoji pričnejo veljati z dnem objave na spletni strani.

Stranki bosta vse morebitne spore reševali sporazumno. V kolikor spora ne bi mogli rešiti, je za to pristojno sodišče na Ptuju.

Ptuj, 01.04.2022

Akcija!

5% popusta na prvu narudžbu!